המילה טפט יכולה לעורר אצל חלקנו רתיעה כשהיא מעלה אצלנו זיכרונות מאותם בתים מיושנים משנות השבעים, שקירותיהם היו מכוסים כולם בטפט פרחוני חסר טעם. אלא שהטפט לחלוטין לא חלף מן העולם, הוא רק החליף תפקיד והפך להרבה יותר אסתטי ואטרקטיבי. השימוש בטפט בביתכם לא מיועד לעטוף את כל קירות הבית, אבל הוא בהחלט יכול לשמש אתכם ליצירת אווירה או עיצוב ספציפיים באזור מסוים של הבית, כמו למשל חדר המטבח, חדר הילדים ואפילו הסלון. האופציה של הדפסת תמונה על טפט הופכת את יריעת הפלסטיק הזאת לאטרקטיבית אפילו יותר ועל כך נדבר כעת.

 

האם אפשר להדפיס תמונה על גבי טפט?

התשובה היא בהחלט כן. טפט הוא מצע דפוס קלאסי אלא שבמקום להזמין אותו עם דוגמת הדפסה של פרחים וסלסולים, תוכלו להדפיס על גביו את התמונה האהובה עליכם. זאת יכולה להיות תמונה של נוף מדהים, תמונה של אופק בין מים לשמים או תמונה משפחתית שמתעדת רגע יפה ומרגש בחייכם. כל תמונה שאפשר לראות על גבי מסך המחשב היא גם תמונה שניתן להזמין באמצעות שירות הדפסת תמונה על טפט. למעשה, תוכלו להדפיס קולז' שלם של תמונות ולהפוך את הטפט למעין מצג עיצוב אמנותי, שיכול להשפיע מאוד על האווירה בחדר בו תיישמו אותו.

 

האם ניתן להדפיס כל תמונה על טפט?

תאורטית התשובה היא בהחלט כן. יחד עם זאת, מאחר ואתם לוקחים תמונה ומגדילים אותה לגודל של קיר, חשוב מאוד שהתמונה תהיה כמה שיותר איכותית וזה אומר חדות גבוהה של התמונה ורזולוציה גבוהה של קובץ התמונה. אלו הם שני תנאים הכרחיים ואם התמונה שלכם לא עומדת בהם, מומלץ לחפש תמונה אחרת שיכולה יותר להתאים.

 

אצלנו באופק ארט, תוכלו לבצע הדפסת תמונה על טפט בכל מידה ובכל גודל ואפילו לא תצטרכו לצאת מן הבית לשם כך. כל שאתם צריכים לעשות הוא לשלוח אלינו את קובץ התמונה שאותה אתם רוצים להדפיס, לספר לנו מהו גודל הטפט הרצוי לכם ואנחנו נשלח אליכם חזרה טפט מודפס לאחר עיבוד תמונה אמנותי ברמה מקצועית גבוהה. לפרטים נוספים והזמנות התקשרו עוד היום לטלפון 050-5617935.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה
צרו קשר ונציג מטעמנו ישוב אליכם בהקדם